W „Grasz, czy nie grasz” zagrasz w kasynie online

Evolution Gaming i Endemol Games będą tworzyć gry kasynowe sygnowane marką „Grasz, czy nie grasz”.

Współpraca gigantów

logo programu deal or no deal

W tym tygodniu firmy Evolution Gaming i Endemol Games poinformowały o podpisaniu trzyletniej umowy o współpracy. Kontrakt ma charakter międzynarodowy (z wyłączeniem Wielkiej Brytanii). Umowa dotyczy uruchomienia marki programu telewizyjnego Deal or No Deal (w Polsce jego tytuł brzmiał „Grasz, czy nie grasz”) na rynku internetowych gier rozgrywanych z krupierem na żywo.

Teleturnieje wkraczają do sieci

Firmy podpisały kontrakt na wyłączność o charakterze globalnym. Według ustaleń, Evolution stworzy nową gamę

gier kasynowych opartych na rozgrywce przeciwko krupierowi, w której gracze będą udzielali odpowiedzi: tak lub nie. Oprócz tego umowa obejmuje takie produkty firmy, jak aplikacje na iPada w postaci ruletki na żywo i blackjacka, a także innowacyjne sloty wideo, które integrują mini grę i show u udziałem prezentera. Umowa dotyczy również transmisji na żywo gier w ruletkę, które emitowane są we włoskiej telewizji. Cała seria ma być firmowana marką Deal or No Deal i dystrybuowana w rozległej sieci partnerów.

Deal or No Deal to tylko początek

“Zapewne mogą Państwo sobie wyobrazić, że jesteśmy bardzo podekscytowani wizją współpracy z Endemol – firmą która jest mocna nie tylko bod względem finansowym, ale również pod kątem kreatywności i która posiada rozległe portfolio ogólnoświatowych marek. Wprowadzenie Deal or No Deal na rynek gier online na żywo jest krokiem milowym we współpracy. Liczymy, że będzie ona długotrwała i bardzo owocna. Jest o wiele więcej marek i kanałów, które w przyszłości możemy wspólnie eksplorować.” Powiedział Jens von Bahr – prezes firmy Eolution

Nowy poziom rozrywki

Z kolei Jurian VanDerMeer, Dyrektor zarządzający w Endemol Games, tak skomentował podpisanie tej ważnej umowy: “Evolution to idealny partner, aby przenieść markę Deal or No Deal na zupełnie nowy poziom i to na skalę globalną. Tak jak Endemol Games, Evolution to firma innowacyjna i w pełni skupiona na dostarczaniu graczom najlepszych doznań.”

Deal or No Deal ma ogromny potencjał

„Wersja hazardowej gry na żywo pod szyldem Deal or No Deal będzie kolejnym przykładem, w którym Evolution pokaże swoje możliwości dostarczania ekscytujących gier na żywo dla użytkowników komputerów PC i iPadów. Deal or No Deal to unikalna gra, która z pewnością ma ogromny potencjał przyciągania nowych graczy i dodatkowych zysków dla naszych licencjonowanych partnerów.” – tak skomentował przyszłą współpracę Richard Hadida, dyrektor kreatywny w firmie Evolution.

Ta wiadomość jest świetnym uzupełnieniem oferty produktowej firmy Evolution. W okresie ostatnich ośmiu tygodniu wprowadziła ona na rynek wiele innowacyjnych produktów. Jak widać nie chce na tym poprzestać.

Share
e-Mail
Comments (0)

There are no comments at this time

For posting comments to articles on KasynoOnline.pl household rules apply. Click here to read these rules.Post your comment

Unibet Roulette
//